Wednesday 27 March 2013

Zuto - Uskrsu u cast

Danas sam pricala sa mojom prijateljicom Majom i pokazala sam joj ovaj buket . Maja mi je dal ideju

 da vam napisem kako sam dosla do ovog divnog cvjeca.


Sada u proljece mozete ubrati grane jabuke,tresnje ili grane drugog grmlja koje cvjeta. Stabljike malo

smekanite (cekicem) i stavite ih u mlaku vodu .Za par dana imacete divan buket ,grane procvjetaju i

prolistaju .

 
 
Boja Uskrsa je zuta , pa mi je cvijece u kuci svo zuto .
 
Bukete tulipana sam aranzirala u fine vazne i rasporedila u sve
 
prostorije .


 
 
Staklenu vaznu sam ukrasila cipkom i srcetom sto mi se naslo pri ruci .
 
Cipku sam ucvrstila ukrasnom iglom .


 
 
Narcisi su za sad dekoracija a lukovice cu na proljece kad ugrije
 
(ako ugrije) posaditi u vrt . Dupla radost isti cvijet .


 
 
Jedan tulipan je pukao pa sam ga iskoristila za ovu malu slatku
 
dekoraciju sa jajetom i tacnicom .




 
 
Uzivajte u popodnevu i pisite mi kako vam idu pripreme .
 
Gaga ....

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima