Sunday 17 March 2013

Misse i Gustav


Da vam pokazem moje dvije maze . Misse je macak kojeg mi je poklonio moj muz prije cetiri godine.

Baby mace je doneseno iz doma i mi smo ga usvojili . Nismo se pokajali ni jedne sekunde .

Ime Misse je dobio zbog velikog M na celu . Imao je par nedelja kad sam ga dobila .




Gustav je druga nasa maca koja kod nas zivi vec dve godine.

Gustav je sam dosao nama na vrata ,sto je jako neobicno u Svedskoj i od tada je kod nas .


 
 
Obadva macka su jako razmazena zahvaljujuci djeci i meni .

2 comments:

  1. Ajme, kako su divni! Misse izgleda kao naš (treći) Lunjalo, a Gustav mi je poseban :))

    ReplyDelete
  2. Jeste Gustav je jako draga i umiljata maca
    Kada sam ja u vrtu prate me u stopu
    Koliko imate maci ?

    ReplyDelete

Hvala na komentarima