Sunday 10 March 2013

Mimoze , visibabe i ljubicice

 
Posjeta divnom Beogradu bila je u znaku proljeca .
 
Ulice su se kupale u suncu a na trgu su se prodavale mimoze
 
i visibabe . Ja sam uzivala u mirisima i bojama .

 
 
Od malih nogu  na moj rodjendan u februaru dobivala sam
 
buket mimoza od mame .Kad sam se udala i odselila za
 
Svedsku moj muz je nastavio sa tom tradicijom.
 

 
 
 
Prije 20 godina mimoze u Svedskoj su bile stvarno rijetkost.
 
Danas je malo lakse nabaviti buket mimoza ali se i dalje moraju naruciti.
 
 
 

 
 
 
Kupovina mimoza na ulici je luksuz koji mi sebi u Svedskoj
 
ne mozemo priustiti .
 
 

 
 
Visibabe u mom dvoristu jos uvijek spavaju dubokim snom.
 
Visibabe sam vidjela u Beogradu a moje ce tek da se pojave za koju nedelju.
 
Ove godine proljece cu vidjeti dva puta ... jeee :)
 

 
 
U Beloj Crkvi sam imala taj luksuz da berem ljubicice u Jasmininom vrtu .
 
Ljubicice sam zadnji put brala kad sam isla prvi, drugi razred osnovne skole.
 
Ljubicice smo brali iza skole i nosili uciteljici , divno vrijeme.
 
 
 
 
Tako malo nam treba da nas podsjeti na fine skolske dane .
 
Kad ste vi zadnji put brale ljubicice ?


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima