Tuesday 12 March 2013

Jednostavan Uskrs

 Drage moje citateljke sigurna sam da volite da uredite svoj dom
 
sto ljepse za nadolazece praznike ali ponekad se za to nema bas puno vremena.
 
Zelim vam predloziti par brzih ali jako lijepih ukrasa ,aranzmana.
 
Jednostavno za napraviti .


 
 
Bijelu ljusku od jajeta napunite zemljom i u ljusku posijte
 
 jedno zrno suncokreta ,brzo nice i raste .
 
Jaje malo kucnite na dnu da stoji stabilnije.
 
Jako dekorativno je postaviti sto sa puno ovakvih "vaznica".
 
 

 
 
 
Druga dekorativna ideja je vazna - gnijezdo .
 
Suhe grane breze omotajte oko zdjele .
 
U zdjelu / vaznu aranzirajte cvjece po volji .
 
Ja sam ovaj aranzman pravila sa narcisima i tulipanima .(nije na slici)
 
Ako zelite ustediti na cvecu popunite buket zelenilom ili
 
grancicama borovnice , jabuke ...


1 comment:

  1. Ja sam vidjela za ideju s jajetom da se posadi spica od limuna ;)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima