Tuesday 1 April 2014

Zemlja kao zlato vrijedna


 



Danas sam premijerno pocela da radim u basti
i vrtu ,posla je puno ali se na taj posao nika necu zaliti .
Pocela sam iz jednog kraja vrta ,negdje sam morala poceti ;
Prvo cu prevrnuti kompost zemlju jer mi treba za sadnju,
i za saksije ... vile sam drzala cijeli dan u rukama .


  


Palete su na mjestu i cekaju stanare ,fina zemlja je 
rasporedjena a crveni i bijeli luk  su vec posadjeni .
 Bice tu i malo salate, blitve i rotkvica ono sto je zanimljivo
imati u vrtu a podnosi svedsku klimu i stigne narasti .
 



Pokraj vrta sa povrce ima i vrt sa zacinima pa sam 
i njega malo sredila i ocistila od lisca .
Na zalost cup mi je pukao od zime ,zaboravila sam 
ga unijeti jesenas ... 
 




Moji pomagaci u vrtu ,ljencuge moje dve samo me prate .

Uzivajte u proljecu / Gaga

 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima