Tuesday 1 April 2014

Kako vam se svidja ?

Sigurno ste primijetili da sam se bas angazovala oko bloga.
Dobila sam par savjeta i eto sad ih probavam pa mi vi
sudite i komentirajte ,naravno podijelite 
sa prijateljicama moju stranu pa nek i one reknu
koju , nije na odmet . Ako mi neko ne ukaze na greske 
kako cu ih ispraviti ili ako je nesto fino pohvalite me 
pa da nastavim dalje .






Novosti na blogu su da sam se usavrsila u slikanju .
Kvalitet slika je puno bolji a i  pisem vam vise .
Blog je ispocetka bio samo blog o shabby uredjenju i 
o mom vrtu, sad se tu moze naci svega po malo ... 

Nadam se da ce te uzivati u slikama i pricama iz mog vrta i 
zivota koji tako rado dijelim sa vama 

Gaga

 

1 comment:

  1. Promena jeste vidljiva, narocito po pitanju tekstova koji su malo duzi i nekako, prijatniji upravo zbog toga.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima