Thursday 10 April 2014

Jagnje i mama

Mojoj sreci nije bilo kraja kad sam se nasla u pravom,
pravcatom stadu ovaca i kad mi je mlada cobanica u ruke 
dala jagnje par sati staro .Moj D je cak predlozio da mi kupi
jedno jagnje ,koliko sam se obradovala.


Moji Trapisti kao nekad kad sam zivjela tu kao dijete
Mala djevojcica je mahala cobanima i divila se malim jaganjcima .
Uvijek sam ih pratila pogledom dok su prolazili pokraj 
kuce na putu nekud daleko. Ovaj put eto posrecilo mi se 
pa sam imala kemeru a i jagne sam mogla da drzim u rukama.
Male stvari me cine sretnom kao pogled na ovo stado .



Slatkis je stajao tu sokiran od dogadjaja,ojagnjilo se
prije samo koji sat vremena.
Dala sam mu i ime ,neznam dali ce negdje biti upisano ali eto .
Maleno jagnje se zove bijeli oblacak.Meko i toplo
 trckaralo za majkom zoveci je a majka kao majka je brizno gledala
da se ja previse ne opustim.

 




No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima