Wednesday 2 April 2014

Carobni grah

Jesenas smo Dijana i ja bile u zijanu , citaj kradji .
Vozajuci se po Dijaninom gradu (Dijana je izmisljen karakter )
ugledale smo pred tgovinom divnu puzavicu sa dugackim mahunama .
 Lude kakve smo obadvije nije nam trebelo puno da se pogledom
dogovorimo ,jedna vozi druga bere mahune ...
 
Receno uradjeno !
 
 


Mahuna je prezimila u mojoj korpici sa  sjemenima
na toplom i suhom mjestu i eto juce dodje vrijeme da je 
otvorim i zrna posadim .Odusevila me boja i velicima
zrna. Lila zrno ca dva cm veliko sam posadila u male saksije
pojedinacno. Sve sam dobro zalila i stavila na jedno fino mjesto.
Sad mi valja imati strpljenja .........





Dok sam sadila ovaj "carobni " grah osjecala sam se kao 
djevojcica iz price ... Sjecate se one price o carobnom grahu 
i nekom divu i .... Zamislite ako smo Dijana i ja ukrale
bas taj grah .Nastavak slijedi :)



 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima