Sunday 13 April 2014

Pazi Drvooooooooooooo !!!!!!!!!!


   
Ok ok ,nije tako dramaticno, odsjekli smo samo par grana..
Breza je prerasla terasu i pocela mi zaklanjati gredice sa 
lukom i salatom pa sam zamolila mog D da mi pomogne razrijediti grane iznad  tog dijela vtra.
Grana je bilo i vise nego sto sam ocekivala pa se sad mislim
 gdje sa otpadom... Sreca pa nema
 lisca na granama.U drugu ruku dobila sam super puno materijala
za ukrasavanje stola sad za Uskrs.




Ova ljepota mi oduzima dah ,tako volim prirodu i sve me raduje
 pa i slika ovih divnih resica . Razmisljala sam da napravim
"gnijezdo" na stolu za uskrs od brezovih grana .




Kao mala oduvijek sam " Vukla klipe kuci " ! rijeci moje pokojne
bake. Izgleda da ni sad nisam bolja hahhaha . Skupila sam puno klipica za potpalu .Zamislite prizor : Snijeg pada ,a u kaminu pucketaju suhe grancice ... idem ih jos nakupiti .




Ugodan dana vam zeli Gaga

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima