Friday 14 March 2014

Zerice i bobice



Evo ove divne slike brosevi su od juce u mom vlasnistvu a radila ih je zerica i bobica moja nova kreativna prijateljica . Divne stvari se desavaju i nemogu a da ih ne podijelim sa vama .
Zerice i bobice su naziv FB stranice koju vodi i uredjuje jedna divna mlada dama puna sarma i talenta.


 


Kutija puna slatkih malih lutkica u haljinicama i sa
slatkim masnama i kapama su me osvojile do bezsvjesti .
Svaka lutka privjesak je divna na svoj nacin i mami poglede.
 


 

 
Ova ljepotica je meni poklonjena i obradovala me je jako .
Dobila sam i prsten koji je pun finih detalja rado cu ga nositi
jer je neobican .




 Svaka lijepa na svoj nacin pa ti sad izaberi jednu .
A ako nemozete da se odlucite mozete i danarucite po svom ukusu 
i privjesak i bros.

Ovaj divni privjesak nasao je svoju musteriju cim se 
kutija otvorila ,nije ni cudo tako je orginalan 

 
 



Sjecate li se mojih poklona iz Trebinja sa mirisom lavande 
e evo i moje divne Pranjicke stasom i glasom sto mi je sve
to poslala.Divan jedan dan sa divnim zenama .




3 comments:

  1. Preslatki radovi, bravo za vredne i kreativne ruke! :)

    ReplyDelete
  2. Uživaj Gaga, zaslužila si. Divni su radovi tvoje prijateljice.
    Nadam se da ćeš i u Beograd dolaziti!
    Kiss!

    ReplyDelete
  3. preslateke lutkice!

    od čega su? fimo?

    ReplyDelete

Hvala na komentarima