Tuesday 25 March 2014

Starim stazama ....

 Puno godina je proslo od kad je moja noga 
zadnji put bila na Kozari - Mrakovici.
Kao Titov pijonir isli smo u posjetu "spomeniku "
i eto 20 godina poslije ukaze mi se prilika da ponovo 
posjetim ovo divno mjesto . Ovaj put gledam sve ovo drugim ocima.
 Spomenik je i dalje fenomenalan i oduzima dah ... kao i kad sam 
prvi put vidjela ovo zdanje,samo sad covjek shvata malo vise ..


  


Evo Pijoniri moje pogledajte spomenik ponovo.
A moje oko je osim spomenika vidjelo jos puno toga,
evo par slika dijeli i sa vama . Sigurno se pitate ma
sta je ovdje shabby ... hahhaha 
Pa ja sam Shabby ja stara a pogledi novi :)  





  


Setati nacionalnim parkom u ovo doba godine je dozivljaj.
Proljetnice se naticu da privuku moju paznju i umiljavaju se kameri.Hiljadu puta sam dosla u iskusenje da naberem VELIKI 
buket i ponesem u stan ali eto nisam ....





Poslije setnje doslo je i vrijeme rucku , etno restoran je 
bas po mom ukusu a tek hrana ...odusevila sam se domacoj kuhinji
i jelima sto nisam jela sigurno 10-15 godina.







Prosetali smo Mrakovicom ...

1 comment:

  1. zadnji put sam bila na mrakovici davne 1990.
    mama mi je iz tog kraja pa kad smo god išli tamo obavezan je bio izlet na mrakovicu.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima