Friday 7 March 2014

8 Mart - Dan Zena

Sjecam se da sam kao mala crtala cestitke i brala 
ljubicice uciteljici i mami za 8 mart.Danas 
43 godine poslije tih divnih dana opet sam tu 
bas za 8 mart i srce mi igra kao i onda .




Moj grad je preplavljen cvijecem i poklonima
 i uprkos kisi trg je u svecanom ruhu.
  Narod se tiska oko polica i razgleda 
a trgovci sumljicavo masu glavama
.... prodaja nije jos u punom jeku
 ... svi cekaju sutrasnji dan.
 




Vrijedne trgovke utrkuju se da ponude
 bas svoju korpicu sa orhidejama ili ruzama 
i tvrde da je bas ta, njihova korpa, najbolja
 i sa najsvjezijim cvijecem .




A ja nebih bila ja kad od svih silnih
 ruza i orhideja nebih nasla nesto jednostavno,
 prirodno i lijepo ... Visibabe ....
Mene bih najvise obradovao buket visibaba ili jedan 
crveni karanfil kao za vrijeme Tita .
 




Drage moje Banjalucanke i zene diljem Svijeta 
sretan vam 8 mart dan zena .


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima