Thursday 27 March 2014

Djetelina sa cetiri lista



Kisa nam je  pocela padati juce pred vece  i pada jos uvijek,
 gdje takavdan da se ide ? 
 Naravno u staklenu bastu / trgovinu cvijeca .
Ocekivala sam da ce me privuci proljetnice ali za oko 
mi zapadose djeteline ....

Cijeli jedan stand je bio samo sa djetelinama.
Nisam ni u snu snila da postoji toliko boja i oblika
djeteline ,cak ima i djetelina sa cetiri lista na svakoj stabljici
Da da znam nije fer ali eto ako vam je potrebna sreca 
moze da se kupi ...garantuju ljudi djetelinu sa cetiri lista.



  Roza djetelina sa zelenim "okom",zelena djetelina
sa  lila "okom" svijetlo zelena ,tamno zelena ...
sve ima i sve su trajnice i same se siju tj sire...
Kaze trgovka ... "i previse se sire "! onako uz osmijeh.






Meni su se jako svidjele ,osim onih sa cetiri lista,
 ove bijele sa zelenom sredinom tako su njezne i "ciste"
na neki nacin i rado bih da mi okupiraju jedan dio vrta.



Od silinih djetelina ja kupih dve muskatle
mårbacka i maja dve izvorne roza i lax roza muskatle.
Po to sam otisla i to kupila ,za zivo cudo ...
to je dodao moj muz. Sutra cu vam "pokazati " muskatle.





Eto zelim vam puuuuuuuuuuuuno srece sta god da radite.
I ispunite dane zivotom a ne zivot danima ...






No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima