Thursday 27 March 2014

Cvijece i voce


Kuca ko kuca ,stalno je nesto treba spremati... cujem 
ovakve rijeci cesto dok sa zenama pricam o uredjenju i
o mojoj knjizi ... Istina je to da se posao u kuci vidi samo 
ako nije uradjen .Cist popeglan ves se ne vidi ,cisto sudje se 
ne vidi isto kao ni hrpa prljavog sudja na sudoperu ...i td i td 
ma znate vec sta zelim reci ...
Ali jednu stvar vam garantujem ,niko nece proci pokraj
voca fino serviranog u zdjeli ili vazne sa cvijecem na stolu.




Bijeli stoljnjak svijece i cvijece su moji finis aduti 
u spremanju , kad je sve gotovo to je onda tacka iznad I.
Solja kafe za ovakvim stolom cini mene jako sretnom a i 
umor nekako nestane u toj ljepoti ...




Poslije kuhinjskog stola dosao je red i na boravak .
Tulipane mi je moj D poklonio i dok sam ih aranzirala 
u vaznu razmisljala sam kako da ovaj kutak napravim 
jos vise proljetnim. Leptir, roza vrbce i jastucic za igle 
u istom dezenu su mi eto uljepsali kutak zvan proljece .




Drage moje ,da vi koje stanujete malo juznije 
prosetajte bastom i naberite buket direktno iz prirode, a mi sto 
zivimo malo sjevernije eto imamo tek po koji krokus i 
tulipane iz trgovine ... i to je ljepota zivljenja .


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima