Thursday 18 April 2013

Zlatni rub

 
 
Ovdje ima uzrecica "zivot sa zlatnim rubom"!
 
E pa sad neznam da li je moj zivot sa zlatnim rubom
 
ali bokali jesu za sigurno .

 
Prije nekog vremena pocela sam skupljati bijeli
 
porculan sa zlatnim rubom . Cajnici, bokalcici
 
tanjirici i soljice cine jedan fin servis za kafu.
 
Danas sam dokupila i ovaj mali bokalcic za mlijeko.




Novost u kuhinji je i ovaj divni stoljnjak .
 
Poklon od jako drage mi osobe . Hvala puno <3
 

 
 
Ugodan dan svima uz umirujuci plamen svjece .
 
Gaga

2 comments:

  1. Lijepa kuhinja,sve uredno i na svom mjestu...sviđa mi se stolnjak a i tvoj porculan :-) kisss

    ReplyDelete
  2. Hvala Snjezana ,stoljnjak je iz tvojih krajeva ,obozavam ga .
    Kuhinja je uredna danas :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima