Tuesday 2 April 2013

Proljetni buket

   Puno sam pisala o Uskrsu i pripremama za Uskrs .
 
 
Bilo je tu recepata i cvjetnih aranzmana i ukrasa po kuci .
 
 
Evo da vam pokazem i Uskrsnji sto .

 
 
Cvjetnu dekoraciju napravila sam od tulipana , grancica borivnice ,
 
cica maca i mahovine .Vazna je u obliku kugle a voda je zamjenjena
 
kuglicama sto upijaju vodu radi efekta . Sve sam ukrasila
 
masnom .
 

 
 
Svijetlo plavi stoljnjak sa bijelim tackicama i salavete u roza /plavoj boji
 
su uz tulipane bas podsjecali na proljece toplije dane .


 
 
Jaja u jakim bojama sam servirala u korpu ukrasenu svadbarskim peskirom.
 
Kruh i projice su servirane u starinskim cipkanim krpama.
 
Onako domacinski .


 
 
Cvjetni mali stoljnjak je GreenGate. case su poklon od moje kone
 
Svjecnjaci su kupljeni tu i tamo a masne su kupljne na metar
 
u cvecarnici  .



 
 
Sve je spremljeno sad samo da dodju moji dragi gosti .
 
Ovo je slikano na dan Uskrsa ,mogu vam odati da je gostiju
 
bilo puno i da smo se jako ugodno proveli .


 
 
Kona je pobijedila u lupanju jaja ... cestitamo !!
 
Jedva cekam novi Uskrs da se opet svi sastanemo .

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima