Thursday 4 April 2013

Hodnik

Sjecate li se da sam vam obecala pokazati hodnik kad bude gotov.
 
Hodnik je bio gotov iste nedelje ali sam bila zauzeta oko Uskrsa
 
pa sam evo sad uslikala par slika da vam pokazem rezultat.
 


 
 
Roza korpe su jako prakticne i dekorativne .Prostor iznad vrata
 
je super iskoristen sa policom i korpama za sve male nevazno vazne stvari .


 
 
Ormar za cipele je super mjesto za moje velike torbe i ogledalo .
 
Vazna sa cvijecem je prijatan prizor kad se udje u kucu
 
iako je to pomocni ulaz gdje ulazimo samo mi ukucani .
 
 
 
 
Kad kupujete ormar za cipele kupite ormar sa dubokim ladicama
 
necete se pokajti, pogotovo ako imate sinove koji nose 43 broj cipela.


 
 
Ormarcic za kljuceve je poklon od Snjezane ( Snjezanin Kutak )
 
Biser koji je ukrasio cijeli hodnik , Snjezana hvala ti puno .
 
Kuhinja i pomocni ulaz razdvojeni su duplim paravnom.
 
Laneni paravan plus cipkani paravan preko izgleda dekorativno.

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima