Monday 15 April 2013

Saksije na ulazu

 
Zemlja u vrtu je jos zaledjena tako da cu sacekati
 
sa ciscenjem cvjetnjaka i travnjaka bar jos
 
par dana.
 
 
 
 
Danas sam se odlucila da malo uredim ulaz sa proljetnicama.
 
Nove saksije su iznjete iz garaze pripreljene.
 
Prvo sam probusila rupe na dnu saksije za odljev viska vode ,
 
 Veliko kamenje na dnu velikih saksija pomaze 
 
radi stabilnosti ,da cvijece ne "lezi" u vodi a
 
utrosi se i manje zemlje da bih se napunila
 
saksija.


 
 
Posto je jos hladno za macuhice i drugo proljetno cvjece
 
posadila sam , zimsku ruzu (raste iz snjega),lukovice
 
malih zumbula i roza ovcice ili rade (neko ih zove)


 
 
Svo cvjece koje je sad posadjeno u saksije
 
 ce se poslije moci presaditi u vrt.
 
 Zinska ruza i lukovice su trajnice .


 
 
Ova roza ljepotica nije perena (trajnica)
 
ali se jako lako siri sjemenom.

1 comment:

  1. Dragana ja nemam FB pa ti ne mogu pisati, na mom blogu imaš mail adresu pa mi piši i ostavi mi tvoju mail adresu da se možemo dopisivati.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima