Tuesday 16 April 2013

Shabby stil

 
Simpatican mali bokal od metala ,pohaban tu i tamo
 
(mada je nov ),masnica i malo zelenila
 
i eto shabby stila .
 
 
Moje citateljke me pitaju koliko ulazem u
 
uredjenje da bih imala shabby stil??
 
Iskreno cu vam reci da tacnu sumu neznam
 
ali se ne radi o velikim parama.

 
 
Volim kupovati stvari po starinarnicama i trgovinama
 
koje su poznate po tome da su jeftinije .
 
Ponekad se ruke "zalete" i za necim sto je malo
 
skuplje ali ..... nije strasno .


 
 
 
Ako volite ovaj starinski stil trebate imati vizuju
 
kako stari orman moze da se ofarba u bijelo, 
 
 kako da bakine jastuke ukombinujem sa cipkama novijeg
 
datuma , kako da stare svadbarske peskire
 
  iskoristite kao stolnjak i td .


 
 
Ovde sam napravila nesto unikatno i meni jako drago.
 
Pjesma "Kad Zena zavoli " od Tonija Cetinskog
 
je ispisana na kompjuteru .
 
Stara kajdanka je sa rasprodaje .
 
Papire sam premazala sa kuhanom kafom.
 
Odatle "fleke" :)
 
Samo upotrijebite mastu i stvoricete divne
 
predmete .
 
Nemojte zaboraviti podijeliti ideje sa nam svima.
 
Ugodan dan zeli vam Gaga
 
 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima