Monday 31 March 2014

Prvi stan

Vi sto me pratite znate da mi je zivot podario
tri predivna sina i da su sad eto odrasli i da su
 dva od tri momka krenuli svojim putem ,samo nam 
je "mali" Teo jos kuci .

Dario i Toni su se preselili u svoje divne stanove.
Zajedno sa djevojkama uredjuju svoje stanove i ponekad
upitaju za savjet ,na srecu vidim da sam im "usadila"
smisao za uredjenje ...i to me jako raduje .


 

Toni zivi u centru Geteborga ,divan stan sa pogledom na 
stanicu i kulu poznatoj u gradu . Stancic ima mali balkon sa kojeg
Toni moze da prati puls grada . D i ja smo cijeli dan pomagali
Toniju oko motanja vesa i raspakivanja . Isli smo i po novi 
TV (sto veci to bolji ,mama nista ne shvata) i po jos neke 
"sitnice " pegla ,mikrovalna ...



Nista bez mame (sama to mislim ) eto posteljina navucena
i zateknuta i opeglana ... sad se bacamo na uredjenje .
Toni ima istancan ukus pa se ne treba zuriti sa uredjenjem.
Sitnice sto cine stan domom se kupuju godinama a ne sve za par sati.



Tata nam isto pomaze ... gleda jel dobra slika na novom TV.
Na prozoru se sunca malo drvo narandze i svijeca u istoj boji
i mirisu ... zavjesa je objesena i sad se odmaramo .




Dario moj srednji sin je preuzeo stan od Tonija gdje je on 
prije stanovao. Fenomenalna stara zgrada sa puno istorije.
Kuca ima i ime i zapis ko je tu stanovao . 





 



 Dario i djevojka su stan uredili u shabby stilu.
Ja sam samo fotografisala i donijela poklone .
Dariova djevojka je imala dosta namjestaja sto je 
sada rasporedjen po stanu tako da Dario nije morao nista
da kupuje a stil je kao kod kuce tako da se nije puno promijenilo
u njegovom zivotu (osim da je sad samostalan)














 Eto sretna i ponosna majka vas pozdravlja .


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima