Monday 3 October 2016

Od rupe do Provence





Jedna rupa u zidu (napravljena ,,,ne mojom greskom kako kaze nas sin ) 
dovela je do divno uredjenog hodnika u bojama i stilu inspirisanim
mojim putovanjima . Hodnik je bio poprilicno krem ... i  neutralan.

Dugo godina sam bila jako zadovoljna sa tim izborom dok nisam ljetos posjetila 
Francusku , Italiju i Monaco ... Carolija boja i stilova a i dalje  shabby stil
me je inspirisao da i ja napravim slican kutak bas tu u mom " krem " hodniku .

Bogu hvala majstora i pomocnika imam  , tapete sam odmah nasla i 
zaljubila se u njih ... Trebalo mi je  samo dva dana da se naviknem ...

Promjene su jako dobre za nas pa makar to bile samo nove tapete ...
 zatim sam "morala " da sve ostalo uklopim uz tapete ...  

Valjak ,lak ,bijela boja i evo ga mali divni ormar se pretvorio u bijeli
elegantni ukras u hodniku . Ukrasi za dopunu atmosfere i sada mi preostaje
 samo da uzivam u plodovima rada ... 






Prije i poslije slike <3






1 comment:

  1. Divno izgleda draga, baš kao da si jedan tren mediteranskog popodneva uhvatila i sačuvala! xox
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete

Hvala na komentarima