Sunday 28 August 2016

Ukras za vrata -vjencici inspirisani plodovima jeseni

  
Umorna i pomalo sanjiva ipak sam i ove nedelje prosetala do omiljene
sume sa mojim D . Vrijeme onako "sucmurasto " sto bih neko rekao .
Isli smo u gljive i po ukrase iz prirode .Znate mene vec , iz sume sve mi treba .

Kisa nam  danima nije padala  tako da smo nasli samo malo kantarelica 
ali smo zato nasli drugih omiljenih pecurki ,borovnica i brusnice .

Svaki put naberem po nestoiz sume i donesem kuci  ,
duga je zima .. ( moja baka je imala obicaj tako reci).

Danas sam bila inspirisana divnim jesenjim cvijecem i 
malim divnim biljcicama brusnice pa sam odlucila napraviti i ukrase 
za ulaz u obliku vjencica . 





Izvinite na losoj kvaliteti slika ali je bilo kasno kada sam zavrsila 
vjencice ,ipak zeljela sam da vam pokazem obadva .

Prvi vjencic sam napravila od jesenjih bobica a drugi od ljunga i
brusnice . Na obod ,osnovu za vjenac od slame naizmjenicno sam 
vezala male bukete brusnice i ljunga . Ovaj manji vjencic visi 
na vratma ali u hodniku ,dok drugi veliki narandzasti vjenac 
visi na ulazu u kucu . Bobe sam u malim buketima pricvrscivala 
cvjecarskiom zicom na osnovu za vjenac .Jednostavno i dekorativno.





No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima