Sunday 17 January 2016

Tetkino malo - Prvi put tetka



Dragi moji  sigurno vam nije promaklo da sam postala tetka ,odmah je to
po svim pravilima medija objavljeno na FB ,(naravno), ali  evo i ovdje  da objavim 
i pokazem tetkin ponos .Moj brat Dragan i moja snaha Dragana (ima divno ime ) 
su postali roditelji po prvi put a mene ucinili tetkom po prvi put po majcinoj strani .

Ovo divno malo svorenje zove se Relja i nema niko sretniji od mene kad u jutro 
dobijem sliku sa porukom "Dobro jutro tetka " <3 . Imam ja moja divna tri sina 
ali i ovaj mali zavezljaj je nasao i zauzeo veliko mjesto u srce . 

Sanjam i cekam dan da ga malo pronosam i izgnjavim onako kako tetke znaju .






2 comments:

  1. Čestitam i želim svima sve najbolje, živ i zdrav bio Relja.

    ReplyDelete
  2. Čestitam. Želim vam puno sreće, zdravlja i ljubavi.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima