Sunday 31 January 2016

Rodjendaskog slavlja tri dana dosta

Rodjena sam u Februaru i kao maloj mama mi je poklanjala mimoze na moj rodjendan , tu tradiciju preuzeo je moj muž od dana kada smo se upoznali . 
Nije bilo lako pokloniti mimoze u Švedskoj ( nisu do skoro ni znali kakvo je to cvijeće ) 
Ove  godine je moj rodjendan specijalan po tome sto sam dobila, na poklon od muza ,da sama sebi naberem mimoze za rodjendan . 
Rodjendan mi je 17.  ali mimoze cvjetaju sad pa će biti Ivkova slava .... 😜

Sletili smo u Tuzlu i uputili se u Ugljevik malo mjesto gdje živi nas Ninoslav sa familijom i macom Gadaficom 

Odmor osvježenje i divno druženje , u jutro idemo dalje prema Sarajevu .... Čeka nas divna Alisa .... 

Poslije Sarajeva put nas vodi na Neretvu , Jablanicu i Mostar a stigli smo i do Dubrovnika ,,,, kažem vam Ivkova slava 

Svaki ovaj dan cu posebno odvijati i pokazati u slikama ,, ,, pratite nas 

Svako dobro / Gaga i Darko ❤️










2 comments:

  1. Uživajte, baš vam je lijepo! Lp, Martina !

    ReplyDelete
  2. Prelepo... od price do fotografija!
    LP, Bojan!

    ReplyDelete

Hvala na komentarima