Sunday 17 January 2016

Ljepota prirode - setati znaci puno


Danas smo kao i juce setali i ako je vani jako 
hladno  cak  -12 ,uprkos suncu . Aparat je 
bio uz mene pa sam uslikala divne zimske 
prizore oko  naseg dvorca i jezera .

Ovih dana doletjeli su i labudovi pa sam ih danas 
brojala , deset bijelih labudova i puno patkica ...

Volim vam pokazati slikice i docarati ljepotu 
mjesta gdje zivimo ali danas sam htjela da vam
kazem jos nesto ... Setnja ,lijepe stvari oko mene 
prica sa mojim muzem dok setamo rezultiralo je 
da sam postala jos veselija i zdravija ... 

Mir u dusi a tijelo onako fino umorno .... 
Nije lako odluciti se svaki dan na setnju ,nije lako
naci ni vrijeme za setnju ... obaveze ,kuca ,ovo ono 
ma znate vec ..ali disciplina je bas vazna ...
  
Vi koji volite vagati i upordjivati evo reci cu vam
malo napora i dobro planiranje,puno tople odjece
na jednu stranu ... na drugoj strani kvalitetno vrijeme 
sa osobom koja vam znaci ,priroda ,mir , planovi 
prica ,smijeh ..zagrljej i poneki poljubac uz put ..
i cetiri kilograma manje ... 

Iz setnje se rodi i ovaj prilog i slike za vas ..
Sa ljubavlju za vas - Gaga 









No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima