Saturday 9 January 2016

Luna i Ja



Kao mala  mastala sam  o haljini koju nema NIKO !! 
Znate ono kad djevojcica sanjari i zeli da bude najljepsa u selu ;) pa masta o haljini koja je samo njena a Bogu hvala obozavam haljine.U Svedskoj, butika i trgovina ima na pregrste, za svaciji dzep i ukus, ali ja se eto "zarazila "
 Lunom ... Luna je za dame ... pa kako onda  ne bih
 "poletila" za tim haljinama ..
Hoc i ja da budem Dama  ;) (znam ,znam ,sve je relativno ali eto zaljeti i mastati je besplatno )

Volim onaj osjecaj elegacije i ponosa kad imama Lunu na sebi . Ne nije ovo reklama ,niti imam neki tajni zadatak samo zelim da vam kazem kako je divno imati nesto sto je udobno i fino na sebi a nema cijeli grad istu stvar kao i vi (ovo se ne odnosi na moju divnu Sannu hahahaha Volim tu ludu malu ).

Od prije sets mjeseci Luna iz Beograda je 
dosla i u moj mali Geteborg ..
Ko kaze da se zelje ne ispunjavaju ...
samo se treba Jakoooo zeljeti ...
E necu sad pricati da moj muz zeliiiii da nikad 
nije cuo za Lunu ...

Sve ima svoje a ja sam bas sretna sto je u moru trikotaze 
izaslo "ostrvo" zenstvenosti i elegancije ... 

Vasa Gaga




No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima