Monday 29 September 2014

Jesenje jabuke i mahovina

Ovaj lijepi suncani dan iskoristila sam da malo ukrasim vrt.
Rucak je pristavljen ,jesenja varijanta "bosanskog lonca" poklopljena serpa i smanjena temperatura , e sad se moze vani.
Juce smo djecica od komsinke i ja isli ponovo u sumu da nakupimo ukrasa.Fina mahovina ,sisarke ,grancice i crvena loza su nam se nasli u korpi kad smo umorni i gladni krenuli kuci.Volim ove male lude povesti u setnju ,nauce me puno o zivotu.


I kao sto rekoh danas sam svu mahovinu iskoristilaza lijepe aranzmane u vrtu.Male saksije od terakote sam ukrasila sa bijelom mahovinom i tako dobila zarobne aranzmane koji su jako laki za napraviti a jako du dekorativni . U druge saksijice sam stavila zelenu mahovinu i ukrase od betona sto sam radila sa ucenicima moga kursa.











Gaga
 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima