Saturday 27 September 2014

Betonggjutning - Kurs/ beton

Danas sam po starom dobrom obicaju imala jesenji kurs u pravljenju predmeta od betona . Veselo drustvo od devet djevojaka i jedan dzentlemen i naravno ja smo cetiri sata mjesali beton i uzivali .







  
Ovako se kradu ideje ,Moj vrt je pun malih iznenadjenja i to je odusevilo zene sto su dosle na kurs pa su islikale moj vrt iz svih uglova. Na poluvremenu je moj muz donjeo domace kolace i kafu
da se okrijepimo. Kolac je bio od malina ,mmm divan ukus .



Kafa popijena ,i sad trcimo nazad na posao ,stegnuce nam se beton.
Danasnji kurs je za pocetnike pa smo pravili tanjir na listu rabarbere i sitnije predmete u formama. Grupa je bila jako nadarena sve sami kreativci ,napravili smo sasta ....

 





No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima