Thursday 25 September 2014

Autumn - Höst - Jesen ....




Ponekad i ja volim "prelistati" moj blog i podsjetiti se sta sam 
pisala prosle godine u istom mjesecu.Vrijeme leti kaze se i to se 
tako fino vidi ako se vodi blog ili neki dnevnik. Cini mi se da sam juce pisala na staroj dasci "jesen" ....a ono prosla cijela godina.
Prosle godine u ovo doba radila sam i na mojoj knjizi.Slike sa bloga pregledane su po 1000 puta prije nego su bile odabrane za knjigu.

Knjiga je ugledala svjetlo dana na moj rodjendan 17 februara
bas kao sto je i planirano ... Darko mi je poklonio budzet za knjigu kao rodjendanski poklon godinu dana prije ...
Ja sam jedina sto sama sebi moram "napraviti poklon" ma salim se.
 Mogu samo reci da ako ikad dodjete na ideju ili vam neko da mogucnost da napisete knjigu ,URADITE TO !!!!!

to se samo jednom dozivi i osjecaj se neda opisati ...
 



1 comment:

  1. Vrlo lepo. Da nam bude jesen lepa, kad je leto bilo kišovito :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima