Monday 22 September 2014

Blog kao siroce


Moje mezimce Blog draganasgarden  malo sam zapostavila
 pa me sad moje pratilje prozivaju :) Nije blog zapostavljen,
nego eto nije se stizalo... Ako ste pratile FB stanicu
draganasgarden znate da sam tamo ,Bogu hvala imala pune
ruke posla. Promocije knjige ,pa ljetni sajam pa sajam
turizna u BL a uz to eto osnivam i udruzenje draganasgarden
u mom rodnom gradu ... A sprema i zimsko iznenadjenje ..


A sad eto kunem se Titove mi pionirske rijeci da ce 
i blog oziviti i zasijati u punom sjaju .

Ljubi vas Gaga


1 comment:

  1. Nema te ovdje na bloggu :-( Saknar dig Opravdanje je tu i znam da si zauzeta, cestitam na svakom uspjecu, sretno ti zelim i u buducnosti, samo naprijed. Nedostje mi slike iz tvog divnog vrta i lijepih ideja, ajde sada je divni godisnji period jesen, ja je volim i divna je, znam i da ti volis i imas uvjek nesto novo za uredjenje jeseni. Divno nam je bilo ljeto i evo Septembar je divan, jutros prvi put da nam je bilo blizu 0 i frisk luft. Puno pozdrav tebi i tvojoj obitelji, nadam se da cemo se uskoro vidjeti uskoro, puss och kram <3

    ReplyDelete

Hvala na komentarima