Thursday 12 September 2013

Sjemenara


 
Kesice za sjemena sam kupila kad sam sa svekrvom
 
posjetila botanicku bastu . Prije sam koristila obicne papirne
 
kese ili fiseke napravljene od novinskog papira.
 

 
 
Sve kesice valja spremiti na jedno mjesto .
 
Drvena kutija :)

 
 
Sjeme Akleie tri boje , ako zelite sjeme javite se u inbox.
 


 
 
Sjeme Aliuma ,velika plavo lila lopta
 

 
 
A evo i moje svekrve pomaze mi u sakupljanju sjemena .
 
Uz kafu ce mo sve to fino sortirati i popisati .

5 comments:

  1. Jako lepo! Divno je videti sa koliko entizijazma i uživanja vas dve to složno radite! :)
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    ReplyDelete
  2. Hvala Vesna ,
    Obadvije volimo cvijece i vrt

    ReplyDelete
  3. Evo mene, dolazim u uzvratnu posetu! Jako je lepo ovde kod tebe, čaroban vrt, prekrasno cveće, ambijent miran, tih. Pravo mesto za uživanje, čitanje (možda nekog pisma), pijenje čaja...Drago mi je da sam pronašla ovo mesto :)
    Srdačan pozdrav iz Srbije!

    ReplyDelete
  4. Želim da ti seme sledećeg proleća lepo proklija i da imaš lepu baštu, još lepšu nego ove godine, a dobro znam da je to kod vas pravi podvig.
    Sve najbolje, Gago, a pozdrav svekrvici :)

    ReplyDelete
  5. Pohvale za snajku i svekrvu a ovo sa kesicama je super ideja.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima