Wednesday 18 September 2013

Obsjednuta jabukama

 Jabuke obozavam ... naprosto mi je ta vocka draga i upotrebljiva za sve .
 
Juce sam pravila moj tradicionalni kolac od jabuka a danas je dosao
 
red da se naprave "svjecnjaci " od jabuka .


 
Otisnite rub svjece u jabuku da vidite koliko trebate
 
izrezati jabuke na vrhu da bih svjecica dobila mjesto .
 
Malom kasikom odstranite meso jabuke i utisnite svjecu
 
u jabuku . Ugodan miris se siri po cijeloj sobi.
 

 
 
Jabuke su fine i kao dekoracija uz jesenje lisce i
 
stari prozor.


 
 
Jutros ubrana grana ...
 
 

 
"Kljuc Uspjeha" rece mi neko ...
 
Danas su mi bas uspjele ove jesenje slike jabuka .

2 comments:

  1. Prosto savršena slika jeseni!! Predivno izgleda a miris dopire čak do mene ovde! :)
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Vesna ,probaj napraviti svjece od jabuka ...sjeti se mene :)
      Ugodan dan i cujemo se

      Delete

Hvala na komentarima