Tuesday 3 September 2013

Kasno Ljeto

 
Ko je rekao da je dosao kraj ljetu ? Kod nas danas lijep
 
suncan dan atemperatura cijelih 20 stepeni.
 
 
Ovaj kasno ljetni dan sam iskoristila da pokosim travnjak
 
obidjem cvjetnjak i uredim malo vrt. Sakupljala sam sjemena i sadila
 
proljetnice ,tulipane i visibabe.
 
 
 
U vrtu komsinice sam uslikala ovo divno drvo koje tako volim
 
brati u jesen i praviti aranzmane. Sad bih voljela napraviti vjencic
 
od bobica :)
 
Bila sam ponovo na koloniji ,brala sam povrce posto sam prosli
 
put sve poklonila mojoj koni :)

 
Nova vrsta kupusa, ukus kao kod mladog kupusa a bere se u jesen .
 
Nabrala sam i tikvica i rokvica ,i luka i salate ...
 
Bericet ... i bogastvo prirode ...obozavam ovo godisnje doba.
 
 
 

 


 
 
Uzivajte u divnom kasnom ljetu /jeseni


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima