Monday 16 September 2013

Kazu da se zovem kosmos

Danas sam bila na kolonijama i uzivala u vrtovima
 
vocu i cvjecu sto su vrijedne ruke sadile .Za oko mi zapade
 
ovo divno cjece sto se zove rosenkära na svedskom.
 
 
 
Dali vam se ikad desi da hiljade puta planirate posaditi sjeme necega
 
i zaboravite i onda kad udjete u tudji vrt i vidite "vas " cvjet
 
dodje vam iz G ... u Glavu i sjetite se da ste TREBALI
 
proljetos posaditi sjeme .Cosmos (kaze googel) je ovo divno
 
i bericetno cvjece sto u jesen krasi kolonije i meni vadi mast .
 

 


 
 
Molim vas da me sljedece proljece napomenete .
 
Voli vas Gaga


4 comments:

  1. Ha,ha,ha... Baš si me slatko nasmejala. Ja sam puna takvih neostvarenih planova i neprestano se grizem zbog toga... A cveće je stvarno divno, ne čudim se što si poželela da ga posadiš. Ako ne zaboravim, podsetiću te na proleće. :)
    xoxo,
    Vesna

    ReplyDelete
  2. Ovo cveće se lako rasejava, gde ga ima, ima ga puno.
    Savršeno je za presovanje, ostaje potpuno isto.
    Brala sam ga nekada, a nisam odavno, jer ga nema u ovom kraju, a zaista je prelepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto Snezana razlog vise da ga iduce godine posijem i tebi posaljum sjemna da i ti sei posijes .
      Samo me podsjeti :)

      Delete

Hvala na komentarima