Sunday 10 February 2013

Romanticne Kutije

 Vi koji dugo vec pratite moj blog znate da sam veliki zaljubljenik shabby stila. Volim stvari koje
 
odisu starim duhom a volim i da napravim po nesto u tom stilu.
 
 
 
 
Okrugla kutija je presvucena u bijelo-roza reljefni papir , ukrasena cipkom
 
i trakama.Slika je kupljena ali se moze ispisati i na racunaru. 
 
 
 

 
 
Slike su jako dekorativne pa sam tako jednu zaljepila i na svijecu .
 
Ako zelite da ukrasite svijece sa slikama istopite malo voska pa sa tim "ljepite" slike na svijecu.
 
Isotpljen vosak se koristi i za "ljepljenje " cipke.





Ostalo mi je materijala i za ove male kutije pa sam i njih presvukla papirom
 
ukrasila trakom i spremila na policu . Vjeruje da ce jako obradovati
 
nekoga .

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima