Friday 8 February 2013

IRISI

 Primice se uzbudljivo i zabavno vece ,dolaze nam dragi gosti pa sam se potrudila
da sto i hrana budu extra .
 
U ovim zimskim danima sve proljetnice izgledaju jako fino i mame me da ih kupim
i sa njima ukrasim sto .

 
 
Mini irisi su presadjeni u divnu bijelu saksiju sa postoljem.
 
Ikebanu sam popunila sa zelenilom sitnog lista .
 
 


 



 Nebo plava boja irisa su mi dali inspiraciju  za izbor sudja i ostalih detalja.
 
Tanjiri su od plavog stakla .
 
Svjecnjaci su od obicnog stakla kao i case iz Indiske.

Mali andjeo od betona je tu da nam pozeli fino vece.

Nadam se da ce moji gosti uzivati u ambijentu.
 
 
 
 
Salavete sam motala po duzini ,izgledalo mi je to puno elegantnije.
 
Svijetlo zelena vrpca je ukrasila salavetu i istakla zelenilo u aranzmanu .
 
 
a odsjaj svecica na stolu su extra ukras .
 
 
 
 
Sva cast kuharu na divnoj salati , piletini sa mozarelom,
 
raznjicima i roladicama .
 
 
Recepte vam mogu napisati ako pozelite .
 
Velika pusa od nove/stare blogerke
 
Gage :)

 
 
 
 
 

2 comments:

  1. Kako ti uzivas u malim stvarima koje zivot znace.Imas puno ukusa i kad citam tvoj blog i gledam fotografije na njima ima uvek sunca.Iako si u Svedskoj.Ili ja imam predrasuda da je tamo malo sunca.Veliki pozdrav:))

    ReplyDelete

Hvala na komentarima