Monday 11 February 2013

Ikea projekat

 
 
Vec odavno planiram da "sredim" ulaz u veseraj. Potrebna mi je vjesalica,
 
orman za cipele i sitne stvarcice . Ovaj ulaz koristimo samo mi ukucani .
 
 

 
 
Danas sam bila u Ikei i vidjela ovaj ormar za cipele , i police iznad 
 
su mi se  svidjele ... cjeli ovaj aranzman je bas to sto mi treba .
 
 

 
Tapeta sa leptirovima je bas orginalna ali je prenjezna za ulaza ...
 
mora se malo razmisliti oko toga ...
 
Pratite blog pa cu vas izvjestiti dokle sam stigla sa projektom.
 
Za sad su mi misli u Budimpesti i Herceg Novom ,sprema se na put .

3 comments:

  1. Blog ti je divan...pratim te :*

    ReplyDelete
  2. Sviđa mi se:-) Prekrasna ti je kutija iz proslog posta sto si je uredila u romanticnom, shabby chic stilu. Hvala na posjeti:-))

    ReplyDelete

Hvala na komentarima