Tuesday 26 February 2013

Korpe i korpice

Vec sam napomenula da imam jedan projekat

zvani ostava/ulaz . Zidovi su ofarbani u bež

boju , bijela polica obješena ( hvala ljubavi) i sad

sam u potrazi za korpama i ogledalom.



 
 
Korpica ima jako puno, razlicitim bojama i materijalima pa mi se bilo
 
 jako tesko odluciti . Za oko su mi zapele ove roza korpe .
 
Sta kazete ??


 
 
Polica i korpe su zamisljene kao extra prostor za male i velike
 
potrebno nepotrebne stvari ...


 
 
Morala sam da mislim i na materijale ,ove kutije veselih boja
 
nisu mi pasale posto su tanke i "klimave"  ali su bas fine ...
 
Prilog poslan sa mobilnog  ...
 
Zurim kuci da postavim sve pa cu da vam javi sta sam izabrala .
 
Vjerovatno ce biti i neka slicica .
 
Ugodno poslijepodne Gaga....
 
 

3 comments:

  1. Meni su zapale za oko roze i crne pletene korpice,divne su :-)

    ReplyDelete
  2. oooodliiičnooo :* čekam i taj prilog :D

    ReplyDelete

Hvala na komentarima