Monday 17 October 2016

Stize Jesen Dunjo moja


Slusam ovu divnu pjesmu punu mirisa i kisnih kapi ... cujete li ? Osjetite li ?
Zove me jutros prijateljica pomalo razocarana sto je hladno i tmurno 
kaze "Gaga pocela je jesen " ... a ja sva sretna ... Kazem joj ja bas volim jesen.

Iskreno ! volim jesen ,ova romanticna djevojcica u meni sjeti se svih divnih
stihova o dunjama i svadbama ,o dzemovima i ajvarima ,toplim rukavicama
i salevima  sto se izvlace iz sifonjera ... 

Prve kapi kise me raduju ,znam da tada koliko god to vama cudno izgledalo
dolazi neki mir ,spokoj kako u vrtu tako i u meni i u kuci ...

Upalim svjecicu i kamin a topla muzika se siri kroz  prostoriju ...
Pegla je u rukama i polako ....

Kako dunje tako i kestenje i tikve me bas asociraju na jesen ... pa sam eto i ulaz 
malo dovela u jesenji stimung .

Znam da mnogi ne vole ,kisu ,sivilo ,jesen ... eto ja nisam od takvih ...
Ugodjaj smiraja dok sitna kisa pada me cini sretnom i spokojnog ...

Daj te sansu jeseni da vam se predstavi sa svojim carima <3







No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima