Saturday 15 October 2016

Biserna ogrlica

Zelja mi je bila da mojoj maloj Anji poklonim nesto 
fino ,unikatno i rucno radjeno za njeno krstenje .

Razmisljajuci nadodjoh da ce to na kraju biti ne jedan vec vise
divnih poklona . 

Zelim vam ispricati jednu divnu ali istinitu pricu i inspirisati vas .

Prije cetiri godine sestra moga muza Anela je odlucila da kaze 
sudbonosno DA . Pocele su pripreme za svadbu ,znate vec sta sve i 
kako ide ... Dosao je red i na nakit za vjencanje ... Anela je nekada davno 
od jedne strine dobila divnu bisernu ogrlicu i zelja joj je bila da bas tu ogrlicu 
nosi na vjencanju . Moja svekrva i ja smo zeljeli da joj to kompletiramo sa 
narukvicom i nausnicama ... nisam ni slutila u sta sam se upustila.

Potraga za bisernom narukvicom je pocela ,,,, i na veliku zalost,sok i nevjericu
shvatili smo da slicnih ogrlica ima na svakom koraku ali da narukvica sa tim
biserima nema pa  nema .

Put nas je vodio u Ohrid ,Istanbul ,Svedsku ,Bosnu i Hrvacku ...  ...

Moja svekrva i ja se onda dosjetimo da kupimo ogrlicu i napravimo narukvicu i
kopletiramo nakit .

Odluceno ,ucinjeno .. zlatar nam je napravio dvije divne narukvice sa srebrenim
kopcama . Duga je bila ta ogrlica pa je ostalo bisera .... koje sam ja dobila kao i jednu 
narukvicu od svekrve .

Ja sam puno nostalgicna i volim tu neku simboliku u svemu pa tako i te 
bisercice podijelim ravnopravno na svu djecu u familiji  ...

Moji sinovi su dobili bisere ,mala unuka od djevera je dobila rucno radjene
nausnice sa TIM biserima i nekoliko je ipak ostalo .

Danas kada smo krstili malu Anju poklon nije bio gotov ali je u izradi .

Moj prijatelj i clan udruzenja Draganasgarden ce maloj Anji napraviti srebreni 
privjesak u filigranu sa biserom iz majcine ogrlice .

Imamo mi jos tih bisercica ,neka ih , cekaju nove clanove familije ...
 Povezuje nas jedna biserna ogrlica i jos puno toga ...



Eto prica o ogrlici i privjesku je jos u toku ... 
Posto se na krstenje ne ide "masuci rukama " caskom 
sam sasila jedan oblacic na kojem ce Anja moci sjedjeti u masti 
i sanjariti ,nasla se tu i "neka " haljinica <3






Anja Sretno krstenje <3

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima