Saturday 15 October 2016

Roza Masna - Anjino Krstenje

Prijatelji dragi vi koji me vjerno pratite znate da imam tri sina,
da sam tetka jednom malom Relji i da sam ujna jednom malom Timu 

Plavi se ............ dokle mi oci vide ... kad eto u moru djecaka pojavi 
se jedna roza masnica sa puno kosice i velikim plavim ocima .

Na ujnino veliko zadovoljstvo Anjina mama mi je dala cast da 
osmislim i uredim njeno krestenje kao i babyshoweer koji smo imali davno.

Nisam dugo razmisljala i trazlila inspiraciju , Roza,Roza,Roza i opet roza ..
po koji medenjak  i cvijet i pom pom roza kugla i eto ... 

Juce i ako umor i bolest me lome nisam odustala od namjere da napravim
najljepse krstenje . Hvala mojoj divnoj gosci Jeleni na pomoci .

Pom pom smo pravili dan prije a medenjake mi je specijalno poslala
Smazalica. Stoljnjake specijalo sivene od Aneline svadbe morali smo 
prekrajati i prilagodjavati stolovima ... 

Vimpel je naravno roza kao i ostali ukrasi i cvijece .

Bas sam se sita navezala malih roza masnica ,eto bar za tren 
do prvog rodjendana ce me sada drzati ;) 

Eto divno je biti ujna i tetka <3









No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima