Thursday 17 March 2016

Visibabe ,Narcisi , Macuhice i tratincice na stepenici


Nemojte se smijati ali stvarno evo .... doslo je vrijeme da sklonim jelke i " Bozicno osvjetljenje " sa ulaza ... Napokon ... sve na vratima docekalo i Sirijsku Novu Godinu ( nadjem ja izgovor za sve ) .Hladno je bilo danima a i ja sam imala pad energije ali evo sad sam na nogama.

Tacke su pune otpada i jelki ... uh kako je fino ocistiti  sve oko sebe i dati mjesta novinama .
Negdje procitah da je dobro ocistiti ,kucu ,glavu ,tasnu ... zivot ... Elem evo ja pocela sa predulazom . Put me nanese do moje omiljene cvjecare te kupih proljetnica i lukovica 
naravno sve sa namjerom da kad mi dosade u saksijama prebacicu ih u vrt i tako godinama .

Ovo proljece sam odabrala ,narcise sa zutim ukrasom u sredini ,bijele tratincice (crvene imam u vrtu ) i nove macuhice , kitnjaste i divne lila i plave ... 

Wiktorija vjerenica od moga srednjeg sina mi je donijela kesu ukrasnog kamenja (hvala joj ) pa sam sa kamenjem ukrasila par saksija . Plava starinska kantica je tu da docara pricu kao i rifljarica i stari sanduk .

Posto ce uskoro i Uskrs ulaz sam ukrasila sa Påsk Ris ,- brezove grane ukrasene perjem u bojama ... Eto ja sam izabrala zute , podsjecaju me na pilice ;).




















2 comments:

  1. Preslatko! Četvrta slika odozdo,takve viole nisam videla.Daj kupi jednu kesicu pa kad dolaziš na ovu stranu da mi pošalješ :)Ako se setiš :)cmok
    Cale

    ReplyDelete
  2. Cao Gaga 😃 Super si lijepo to sve napravila, kao i uvjek, moja inspiracija✨ Konacno malo toplote, sunca i proljeca dodje i nama ☀️ Pozdrav tebi tvojoj obitelji 😃💐

    ReplyDelete

Hvala na komentarima