Wednesday 23 March 2016

Tulipan sa bijelim listovima


  •  Svaki vikend dobijem buket tulipana da me veseli preko cijele nedelje,ali ovaj put sam dobila tako neobicne tulipane da sam ostala bez daha . Tulipani su imali zeleno bijele listove i divne roza bijele kitnjaste cvjetove . Divan buket sam aranzirala u vaznu iz Perfekt Home sto mi je moja Dijana poklonila i  evo srece i radosti svih sedam dana u nedelji . Hladnu vodu dodam svaki drugi dan i tulipani su fini i svezi duze vrijeme .Ove divne kitnjaste tulipane sacuvala bih vjecno . Moracu potraziti lukovice da ih posadim u vrtu .








4 comments:

  1. Predivan buket papagaj tulipana. Želim ti sve najbolje, sretan i blagoslovljen nastupajući blagdan.Budi mi radosna i vesela kao i do sada.Lijep pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Hvala takodje i hvala na blagoslovu

    ReplyDelete
  3. Hvala takodje i hvala na blagoslovu

    ReplyDelete
  4. Predivne fotke,nekako sjetne ili barem u meni bude nostallgiju...Svako dobro želim :)

    ReplyDelete

Hvala na komentarima