Monday 30 March 2015

Sezona sjemena pocinje

Moj muz je poslovno boravio nekoliko nedelja u Japanu
pa je imao vremena da se upozna sa njihovom kulturom i
obicajima i da sve to slikama pokaze i meni. Kroz njegove oci
i ja sam vidjela Japan. Vidjela sam sve divne vrtove i cvijece
pa sam evo jedan mali dio Japana dobila na poklon u obliku sjemena.
 
Sjemena su jako cudno pakovana ,kao male bombice u prozirnim
"kucicaca" od plastike gdje su vec pripremljeni za sjetvu.
Ako sam uspjela tacno prevesti  ,pise da je sjeme vec pomijesano
sa zrncima koji pospjesuju rast i daju extra prihranu sjemenu.





 
 
 I ove kao i svih drugih godina pravim privremene
 saksije za sjemena od novinskog papira.Saksije su
jako lake za napraviti a kad sjeme naraste presadjuju se
Zajedno sa saksijama u zemlju. Papir vremenom nestane a biljka
se fino primi bez da se ostecuju korjencici.
U sledecem prilogu vise slikica i savjeta o sadnji .
 





1 comment:

Hvala na komentarima