Saturday 28 March 2015

Marijana iz Viteza - Dugme

 
Dobivam jako puno poruka i slika od vas ,mojih divnih pratilja
i smatram da su sve zene tako kreativne da nam nema ravnih
Ali evo nasla sam srodnu dusu,jednu djevojku ,sto voli masnice i tackice koliko i ja. Marijana iz Viteza je jedna divna kreativna djevojka koje zna puno toga.Toliko je kreativna da ni ime nije kao "kod ostalog Svijeta " sto moja baka je znala reci .
Nafdks Cfmnb na FB
Marijanu iz Viteza mozete naci i pod nazivom Dugme ili
Dugme radionica Marijana Badrov
 
 
 
Mariana je pripremila divnu zabavu za svoje drustvo i to je evo podijelila
samnom a ja eto smatram da ce ovo obogatiti moj blog i inspirisati puno vas
pa dijelim sa svima vama.Marijana je pisala i tekst uz slike .
 
Moje shabby chic dekoracije stola za vaš blog.
 
 





 

 
 
 
 
Naime, već tradicionalno, nas četiri rodice se povremeno posjećujemo povodom rođendana ili nekih važnijih datuma. Ovaj put smo se sastale kod mene povodom Dana žena, ali u susret proljeću. Pripremila sam večeru u svome domu, ali osim što sam se potrudila pripremiti ono što vole, ali na neobičan način, poseban sam naglasak stavila na dekoraciju.
 Napokon sam ulovila priliku da po svom ukusu uredim prostor, stol i sve što uz to ide. Boje koju su dominirale su bijela i nježno roza. Kao lijepa dekoracija mogu poslužit gotovi čipkani podmetači za tortu. Budući dam sam opčinjena mašnicama, salavete sam upravo tako složila. Srca, ptičice i cvjetiće od papira koje sam zalijepila na velike štapiće sam sama izradila, a uz gipsofil u čajniku je sve poslužilo kao vrlo zanimljiva i efektna dekoracija. Osim glavne večere, desert je također bio tematski povezan. Čokoladne kuglice koje sam sama pravila, na štapiću su imitirale lizalice, a upakovane u prozirni papir i zavezane mašnicom poslužile su i kao prigodni poklon.
Moje gošće bile su oduševljene!Također, oblačići sa zanimljivim i duhovitim tekstom koje sam sama izradila su poslužili kao dekoracija kod fotografiranja bez kojeg ne može proći nijedan susret.
 
 
 
 
 
 


No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima