Thursday 19 March 2015

10 km po kuci ????

 
Krecem u setnju ,app na telefonu aktiviran ,patike su tu ...trenerka je tu  a i dobra volja je tu .....
Dok setam na pamet mi pada moja komsinka.
Na moj poziv da ide samnom u setnju kaze mi onako
sva ponosna " ma ja ti predjem deset km po kuci" !!
 
Da li je 10 km "po kuci" isto sto i 10 km u prirodi?
Kroz moj posao sam naucila da je fizicka aktivnos
jako vazna za nas ljude i da nema zamjene ni kompromisa
 
Drugaciji je osjecaj kad si vani ,sam sa sobom ,(muzem)
i kad si jedno sa prirodom ,kad filtriras stres i gluposti
koje su se na nas nakupile u toku dana ...
 
10 Km po kuci za mene nije fizicka aktivnost i ako imam
hodnik gdje bih hladno mogla da trcim tih 10 km dole gore.
 Zasto za ime Boga nemoze jedna zena da si priusti
setnju u prirodi bez da se mora saginjati i "Usput " kupiti
igracke ,carape,jastuke .... ko zna sta jos ...
 
Jesmo li mi zene krive tome pa "treniramo usput po kuci"?
Da li je to izgovor za ljenost ,nedosatak vremena ,ili neinteresovanje za sebe...???
 
Ja uzivam u prirodi i setnji ...i nije mi isto setnja po
prirodnom rezervatu i po hodniku .. u rezervatu nema prasine ni stvari koje moram kupiti sa poda ...
 Zivjela priroda !!!!!!!!!!!!
 
 





3 comments:

  1. Svakog dana šetam sa mojim Medom-pudlicom.Kada ga nisam imala isto sam šetala.Meni ne treba društvo da šetam.To mi je super vreme za lično opuštanje.Svakodnevno šetam.Lako se čovek prepusti lenjosti.Ali ako se navikneš na šetnju,bez nje ne možeš.Istomišljenice smo :)

    ReplyDelete
  2. Svakoj od nas je to potrebno, i nikako nije ista kilometraza u kuci i vani. Zato zene izadjite u prirodu i uzivajte makar sat vremena dnevno.

    ReplyDelete

Hvala na komentarima