Thursday 20 November 2014

Vrt se sprema za Prvi Advent

Hladan ali fin dan,odjeca za vrta je mirisljava i oprana
 od kosenja trave i kupljenja lisca. 
Vrt je spremljen i ususkan za zimu ali je sad
vrijeme da se dotjera za prvi Advent ,
ukrasi i uredi dok nije pao snijeg.
Prolaz u vrt izmedju kuce i garaze je prvi na meti.
 Pregrste zelenila i ukrasa sam nakupila u sumi i po vrtu 
kad smo sisali zivicu od tuja.
Volim ovaj period iscekivanja ,priprema dan za danom .. 
Jos da mi snijeg padne taman kad budem gotova :)
Kad zavrsim sa dvoristem pocinjem sa pripremama u kuci.









Volim ovaj kutak i sad sam zadovoljna radom.Volim detalje
i zelenilo isto kao i cvijece i zacine sto ovdje "stanuju" 
preko ljeta.Ulaz u moj vrt je jednako vazan kao i sam vrt.
Ljeti je ovaj kutak omilljeno mjesto za jutarnju kafu





1 comment:

Hvala na komentarima