Sunday 23 November 2014

Dan Sa Korneliom


Da li ste se nekad zapitali sta utice na dogadjaje i
 susrete u nasem zivotu? Meni je proletilo pitanje kroz glavu
 danas dok sam setala sa mojoj goscom i prijateljicom Korneliom.
Jin i jang su se sreli ,naravno samo po izgledu inace smo srodne duse. Kornelija se bavi kuhanjem i uci nas da volimo sebe,
dve stvari koje su nam potrebne da bih se osjecali dobro.

Ja koja sam prosla par zivotnih kriza tacno znam koliko je vazno
vojeti i postovati sebe dobila sam u Korneliji srodnu dusu i "ogledalo".Divan dan je proletio za tren u setnji ,kafi ,istrazivanju Geteborga i Bozicnih sajmova a vece smo proveli
u divnoj atmosferi ...gdje se napravila i pokoja Bozicna cestitka i sibica.Moje komsinice divno su docekale moju prijateljicu ... Pricalo se tu malo svedski malo engleski malo nas ali se tacno osjecala ljubav i razumijevanje kao da se znamo hiljadama godina.
(Ko zna gdje i kad smo se srele )









Hvala vam iskrene i drage druge moje <3 

No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima