Tuesday 11 November 2014

Knjiga u novom domu







Velika radost je kad vam se javi draga osoba i naruci 
knjigu sa posvetom direktno od mene.Trudim se da onda usrecim tu osobu sto vise mogu ,
ne posaljem samo knjigu vec 
uvijek se tu nadje jos po neki mali znak paznje.
Recicete da sam luda ali svaka moja knjiga je kao
 moje cedo poslano u Svijet.
Sreca je da ljudi ,zene koje narucuju moju knjigu imaju 
postovanje za to sto radim pa mi se jave slikama i
 porukama da je moje "cedo "stiglo .
Obozavam slike dragih lica sa mojom knjigom u rukama 
i jos draze mi je vidjeti da sam inspirisala nekoga.
 I ovaj put me je obradovao pregrste slika moje divne
prijateljice Svetlane koja je udomila moju knjigu .
Hvala na divnim slikama i prijateljstvu
Svetlana Sabolcki









No comments:

Post a Comment

Hvala na komentarima