Saturday 29 June 2013

Palačinke i ☕

Palcinke uz kafu nisu nikakva novos ali sam ja
danas uz kafu posluzila palacinke sa neobicnim preljevom
 
 

 
Moj muz je napekao tanjir pun tankih palacinki
a ja sam ih filovala pekmezom od sipka .
Volim kad su palacinke premotane u trokut .
Elegantno i lako za servirat .

 
 
Sigurno se pitate sta je novo u palacinkama sa Sipkom.
Novina je preljev, U male zdjelica sam servirala
orahe,borovnicu i sos od vanilije.
 

 
 
Gosti su sami kombinovali preljev i voce po sopstvenom ukusu.
Jagode i sos od vanilije  na palacinkama .
mmmm jako ukusno

 
Imate li vi neki favorit preljav uz polacinke?

2 comments:

  1. Veoma lepa kombinacija, biće isprobane....palačinke volim na svaki mogući način. Moja pastorka vrlo često pravi palačinke sa dodatkom svežeg voća a po nekad ih služi i sa kuglom sladoleda od vanile...Lepe slike. Topli pozdrav.

    ReplyDelete
  2. Taj sos od vanile...ako nije tajna ...možeš li da nam daš recept. Mnogo si mi daleko da "skoknem" do tebe kako bi probala ovaj specijalitet ;))))

    ReplyDelete

Hvala na komentarima